AP/AR Consultant.

Als AP / AR consultant ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan taken waarbij je de vrijheid hebt om je eigen ideeën en input toe te voegen.

In de rol van AP / AR consultant zal je worden uitgestuurd naar klanten. Je zal nauw samenwerken met de verschillende afdelingen binnen het bedrijf. Daar ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse boekhouding, waaronder het inboeken van aankoop- en verkoopfacturen en de opvolging ervan. Je bereidt betalingen voor en verwerkt ook bank- en kasverrichtingen. Daarnaast is de voorbereiding van de btw-aangifte een belangrijk onderdeel van je takenpakket.

Verder ben je een aanspreekpunt voor klanten en leveranciers. Je verwerkt hiervoor binnenkomende betaalherinneringen en je onderhoudt de leveranciersboekhouding. Binnen de functie van AP/AR consultant neem je eveneens het debiteurenbeheer voor je rekening. Soms kan het voorkomen dat je naast je andere taken ook bepaalde administratieve taken uitvoert, zoals mailboxen opvolgen en loonadministratie.

Door dit brede pakket aan verantwoordelijkheden heb je veel variatie in je job!

What’s in it for you?

>> Menselijkheid: Kiezen voor BUJA is kiezen voor een onderneming die menselijkheid centraal zet. Je staat in rechtstreekse contact met je contactpersoon binnen de organisatie, waar je terecht kan met al je vragen en suggesties.

>> Bruto jaarsalaris: Je krijgt een jaarsalaris tussen 28.000,00EUR – 40.000,00EUR afhankelijk van je ervaring.

>> Vast contract van onbepaalde duur: Je tekent een vast contract van onbepaalde duur. Dit geeft je werkzekerheid en mooie voorwaarden

>> Mobiliteit: Je krijgt een wagen met tankkaart of km vergoeding.

>> Opleidingsbudget: Je hebt een persoonlijk opleidingsbudget. Dit budget kun je in samenspraak met je coach spenderen aan extra opleidingen, congressen, avondschool of de aankoop van vakliteratuur.

>> Vakantie: Je hebt recht op 20 wettelijke feestdagen aangevuld met 12 ADV dagen.

>> Team Evenement: Op teamevenementen kan je jouw collega’s leren kennen en expertise uitwisselen met elkaar.

>> Maaltijdcheques: Je krijgt maaltijdcheques van €8 per gewerkte dag.

>> Flexibele uren/ thuiswerk: We bespreken met de klant een goede work/life balans.

Wie ben jij?

>> Persoonlijkheid:

Als AP / AR consultant is het belangrijk om over goede communicatievaardigheden te beschikken om zo klanten op een duidelijke manier te kunnen benaderen.

Omdat je zal samenwerken met andere afdelingen binnen het bedrijf van de klant, ben je een teamplayer. Verder heb je het vermogen om snel problemen te identificeren en oplossingen te vinden voor de klant. Een AP / AR consultant is eveneens iemand die meerdere taken tegelijk kan beheren en prioriteiten kan stellen.

>> Professionaliteit:

  • Je hebt een diploma in accountancy, finance of in een gerelateerd vakgebied.

  • Je hebt een eerste ervaring in een vergelijkbare rol als AP/AR consultant.

  • Je hebt een sterk analytisch vermogen.

  • Je beschikt over een een uitgebreide kennis van het office pakket (excel, word, outlook).

  • Je hebt een eerste ervaring in het werken met boekhoudsoftware.

  • Sterke communicatie- en sociale vaardigheden.

  • Het vermogen om problemen op te lossen en kritisch te denken is één van jouw sterke eigenschappen.

Herken jij jezelf in bovenstaande omschrijving en ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging?

Stuur dan zeker je CV en motivatiebrief door. Wij kijken ernaar uit om van je te horen!